Krivotvorene Philips žarulje postaju sve dostupnije putem online i offline distribucijskih kanala. Ove krivotvorene žarulje su loše imitacije inferiorne kvalitete i sigurnosnih standarda. Lažne žarulje mogu uzrokovati mnogo problema, poput nestabilnih performansi, kvarova ili zasljepljivanja prometa iz suprotnog smjera, što ozbiljno ugrožava vaš život. Također, kupovina, prodaja ili posjedovanje krivotvorenih proizvoda mogu biti ilegalni u vašoj zemlji. Kako bismo zaštitili naše kupce i sve potrošače od krivotvorenih Philips svjetala, stvorili smo proaktivno rješenje koristeći jedinstvenu, najsuvremeniju tehnologiju. U svrhu jamčenja autentičnosti Philips proizvoda, naša politika je prodavati sve proizvode u originalnim pakiranjima koje nose Philips korporativni identitet. Posvećeni smo zaštiti naših kupaca od loših imitacija inferiorne kvalitete koje mogu oštetiti vozilo ili rezultirati ozljedama.
Slijedite jednostavne korake ispod kako biste provjerili autentičnost proizvoda.
Potražite QR kod sa strane ili na poleđini vašeg Philips pakiranja.

Skenirajte QR kod na svom pametnom telefonu putem aplikacije za kameru ili aplikacije za čitanje QR koda. QR kod će vas preusmjeriti na službenu web stranicu original.philips.com. Molimo vas da kontaktirate Korisničku podršku ako vas preusmjeri na drugo mjesto.

Snimite fotografiju prednje strane pakiranja vašeg proizvoda na čistoj, bijeloj pozadini. Ponovno snimite fotografiju ako je mutna ili izvan fokusa.

Verificirajte svoj Philips proizvod. Ako niste u mogućnosti verificirati svoj proizvod, kontaktirajte našu Korisničku službu.


1. Koji su proizvodi obuhvaćeni ovim procesom autentifikacije? Pogledajte popis proizvoda koji su obuhvaćeni ovdje. 2. Što trebam učiniti ako ne mogu verificirati proizvod pomoću QR koda? Pokušajte ponoviti postupak autentifikacije još jednom kako biste izbjegli bilo kakve pogreške. Ako i dalje niste u mogućnosti verificirati svoj proizvod, kontaktirajte našu korisničku podršku za više informacija i pojašnjenja. 3. Kako mogu provjeriti je li proizvod autentičan kada se zamjenjuje u radioni? Možete pitati radione za pakiranje kako biste mogli potvrditi njegovu autentičnost. 4. Zašto moj mobitel ne prepoznaje QR kod? Kamera vašeg mobitela može imati problema s očitanjem QR koda ako je nagnuta pod kutem ili izvan fokusa. Provjerite da je kamera paralelna s površinom na kojoj je QR kod otisnut. Ako držite telefon preblizu ili predaleko, neće očitati QR kod. Pokušajte držati telefon dalje i polako ga približavati QR kodu. 5. Mogu li svi pametni telefoni skenirati QR kodove? Da, većina mobilnih telefona može detektirati QR kod putem aplikacije kamere. Ako vaš telefon nije u mogućnosti detektirati QR kod, jednostavno preuzmite čitač QR koda. Slobodno se obratite našoj korisničkoj službi za daljnju pomoć. 6. Što ako moj proizvod nema QR kod na pakiranju? Postoje 2 mogućnosti, može biti da vaš proizvod nije obuhvaćen ovim procesom autentifikacije (vidi pitanje 2) ili da proizvod možda nije originalan. Proces autentifikacije se primjenjuje na određeni izbor naših žarulja za prednje svjetlo. Molimo vas da se obratite našoj korisničkoj službi za više informacija / pojašnjenja. 7. Zašto ne preporučujemo korištenje lažnih žarulja? Lažne žarulje mogu uzrokovati mnogo problema, poput nestabilnog rada, kvarova ili zasljepljivanja prometa iz suprotnog smjera, čime ozbiljno ugrožavaju vaš život. Također, kupovina, prodaja ili posjedovanje krivotvorenih proizvoda mogu biti ilegalni u vašoj zemlji.