Philips podrška

Ne mogu pristupiti značajkama aplikacije Sonicare

Objavljeno na 23. kolovoza 2024.

Morate omogućiti pristup mobilnom uređaju kako biste mogli upotrebljavati sve značajke aplikacije Philips Sonicare.

  1. Otvorite Postavke 2. Pomaknite se prema dolje do svih aplikacija i dodirnite aplikaciju Sonicare 3. Uključite sva dopuštenja. Sada možete upotrebljavati sve značajke aplikacije Philips Sonicare.

Ova radnja zahtijeva Android 6.0 ili novije verzije. 1. Otvorite Postavke 2. Dodirnite „Aplikacije i obavijesti” 3. Dodirnite „Informacije o aplikaciji” 3. Dodirnite aplikaciju Sonicare 4. Dodirnite „Dopuštenja” 5. Uključite sva dopuštenja. Sada možete upotrebljavati sve značajke aplikacije Philips Sonicare.

Uvijek ćemo poštovati sva prava privatnosti korisnika i nikada nećemo zloupotrijebiti osobne podatke. U bilo kojem trenutku možete pregledati pravila privatnosti te odredbe i uvjete. Otvorite aplikaciju Sonicare > Izbornik (gornji lijevi kut) > O ovoj aplikaciji.

Ako i dalje imate problema s pristupom značajkama aplikacije Sonicare na uređaju, posjetite našu stranicu za popravak ili zamjenu na web-mjestu tvrtke Philips.
Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Tražite nešto drugo?

Upoznajte sve opcije podrške tvrtke Philips

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.