Trebate li pomoć za Philips Sonicare DiamondClean Smart električnu četkicu? Nalazite se na pravom mjestu. Naš praktični videozapis sadrži upute i odgovore na najčešća pitanja. Ako ne možete pronaći ono što tražite, možete nam se jednostavno obratiti putem naše službe za korisnike.
5 koraka do zdravog osmijeha uz Philips Sonicare
Kako četkati zube uz pomoć aplikacije Philips Sonicare
Kako očistiti Philips Sonicare.
Kako postaviti Philips Sonicare DiamondClean Smart u aplikaciji Philips Sonicare.
Kako uključiti/isključiti obavijesti za aplikaciju Philips Sonicare.
Povezivanje elektične sonične četkice Philips Sonicare DiamondClean Smart i aplikacije Philips Sonicare vrlo je jednostavno. Preuzmite aplikaciju Philips Sonicare na vaš uređaj i slijedite korake. Ako imate poteškoća s Bluetooth vezom, provjerite u nastavku kako postaviti bluetooth na vašem uređaju.
Philips Sonicare DiamondClean Smart povezuje se s aplikacijom Philips Sonicare za potpomognuto pranje zuba. Slijedite ove korake kako biste postavili Philips Sonicare DiamondClean Smart u aplikaciji Philips Sonicare.
Samo četkice Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected podržavaju povezivanje s aplikacijom Philips Sonicare. Povezanu četkicu Philips Sonicare možete identificirati pomoću ikona na drški.
Uključite četkicu pritiskom gumba za uključivanje ili gumba za odabir načina rada. Na četkici će zasvijetliti indikatori. Ako indikatori ne zasvijetle, stavite četkicu na punjenje barem 24 sata, te nakon tog vremena pokušajte ponovo. Četkicu Philips Sonicare držite podalje od drugih Bluetooth uređaja, jer oni mogu ometati Bluetooth vezu između četkice Philips Sonicare i aplikacije Philips Sonicare.
Provjerite Bluetooth vezu pametnog telefona. Isključite Bluetooth i ponovo ga uključite ili pokušajte povezati drugi Bluetooth uređaj. Ako uspijete, otvorite aplikaciju Philips Sonicare i ponovo pokušajte uspostaviti vezu s četkicom Philips Sonicare DiamondClean Smart.
Aplikacija Philips Sonicare optimizirana je za sustave Android 4.4.2 i novije, odnosno iOS 9.1 i novije verzije. Provjerite imate li odgovarajući operacijski sustav i je li softver pametnog telefona ažuriran. Ako i dalje imate poteškoća s povezivanjem, obratite se korisničkoj podršci tvrtke Philips.
Pritisnite ovdje za pristup podršci tvrtke Philips.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueHX9042/17
HX9062/17
HX8072/01
HX9062/33
You are about to visit a Philips global content page
Continue