MyPhilips

Registrirajte svoj proizvod kako biste otključali produljeno jamstvo i druge pogodnosti

Za registraciju nove kupnje, imajte proizvod pri ruci i prijavite se na svoj MyPhilips račun.

Accessories

Produljena jamstva za odabrane proizvode

BalloonSpeechFaq

Kupujte dodatnu opremu

Shield

Brzi pristup često postavljanim pitanjima i podršci

Kako to funkcionira

1. Za registraciju proizvoda, potrebno je prijaviti se u svoj MyPhilips račun. Nemate račun? Registrirajte se ovdje

2. Registrirajte svoj proizvod i iskoristite pogodnosti. Također možete učitati dokaz o kupnji, kako bi bio sigurno pohranjen u slučaju potrebe za servisom ili popravkom.

FAQ's

Kako mogu registrirati svoj proizvod za produljeno jamstvo?

Ako vaš proizvod ispunjava uvjete za produljeno jamstvo, najprije trebate imati MyPhilips račun. Možete se prijaviti ili ga izraditi ovdje. Zatim možete registrirati svoj proizvod. Neka vam proizvod bude pri ruci prilikom registracije jer ćete morati navesti broj modela.

Što mogu raditi s MyPhilips računom?

S vašim MyPhilips računom možete:

  • Pristupiti svim informacijama o proizvodima na jednom mjestu (narudžbe, pretplate itd.)
  • Prijaviti se za ekskluzivne novosti i promocije
  • Lako pronaći informacije i dodatke za sve vaše Philips proizvode

Što je dokaz o kupnji?

Dokaz o kupnji je tiskani račun iz trgovine u kojoj ste kupili proizvod ili PDF račun od online trgovca.

Zašto trebam učitati dokaz o kupnji?

Preporučujemo da učitate dokaz o kupnji kako biste ga uvijek imali pri ruci u slučaju potrebe.

Dokaz o kupnji može biti potreban za korištenje promocije ili zahtjev za popravak unutar jamstva.

Koje informacije moram unijeti za registraciju proizvoda?

Za registraciju proizvoda trebate:

MyPhilips račun
Broj modela
Datum kupnje
Dokaz o kupnji (opcionalno)
Detalji promocije (ako su dostupni)

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.