Philips d.o.o., Horvatova 82, 10010 Zagreb, Hrvatska jamči za svoje proizvode određeno vremensko razdoblje nakon datuma kupnje. Nedostaci uzrokovani neispravnim materijalima i izradom bit će popravljeni ili zamijenjeni o trošku tvrtke Philips, sve dok se dostavi valjani dokaz o kupnji unutar razdoblja koje ispunjava uvjete. Oštećenja uzrokovana korištenjem neovlaštenih zamjenskih dijelova poništavaju ovo jamstvo. Philips jamstvo primjenjuje se samo ako se s proizvodom rukuje ispravno i primjereno namijeni uređaja i u skladu s uputama.
Jamstvo počinje od dana kupnje navedenog na dokumentu koji dokazuje kupnju (račun i sl.) i istječe na kraju razdoblja navedenog u nastavku. Detaljni uvjeti jamstva su navedeni na jamstvenom listu, koji vrijedi uz dokaz kupnje. Ako se dogodi bilo koji kvar zbog neispravnosti materijala i/ili izrade unutar jamstvenog roka, Philips će napraviti besplatan servis. Gdje Philips smatra da popravak nije moguć ili se smatra neekonomičnim, proizvod će se zamijeniti na trošak Philipsa i jamstvo se produljuje odnosno ponovo počinje teći sukladno zakonskim odredbama. Philips jamstvo primjenjuje se samo ako se s proizvodom rukuje ispravno i primjereno namijeni uređaja i u skladu s uputama. Produljeno jamstvo: Neki Philipsovi proizvodi za osobnu njegu ispunjavaju uvjete za produljeno jamstvo. Uz jamstveno razdoblje navedeno na dnu ove stranice, možda imate pravo na besplatno produljeno jamstvo ako svoj proizvod registrirate na svom My Philips računu unutar 90 dana od kupnje. Prijavite se na svoj račun My Philips i slijedite upute za registraciju proizvoda u roku od 90 dana od datuma kupnje kako biste saznali ispunjava li vaš proizvod uvjete.
Servis i popravak