Philips podrška

Jamstvena pravila za zdravstvene uređaje

Philips d.o.o., Horvatova 82, 10010 Zagreb, Hrvatska jamči za svoje proizvode određeno vremensko razdoblje nakon datuma kupnje. Nedostaci uzrokovani neispravnim materijalima i izradom bit će popravljeni ili zamijenjeni o trošku tvrtke Philips, sve dok se dostavi valjani dokaz o kupnji unutar razdoblja koje ispunjava uvjete. Oštećenja uzrokovana korištenjem neovlaštenih zamjenskih dijelova poništavaju ovo jamstvo. Philips jamstvo primjenjuje se samo ako se s proizvodom rukuje ispravno i primjereno namijeni uređaja i u skladu s uputama.

Uvjeti jamstva

Jamstvo počinje od dana kupnje navedenog na dokumentu koji dokazuje kupnju (račun i sl.) i istječe na kraju razdoblja navedenog u nastavku.

 

Detaljni uvjeti jamstva su navedeni na jamstvenom listu, koji vrijedi uz dokaz kupnje. 

 

Ako se dogodi bilo koji kvar zbog neispravnosti materijala i/ili izrade unutar jamstvenog roka, Philips će napraviti besplatan servis. Gdje Philips smatra da popravak nije moguć ili se smatra neekonomičnim, proizvod će se zamijeniti na trošak Philipsa i jamstvo se produljuje odnosno ponovo počinje teći sukladno zakonskim odredbama. 

 

Philips jamstvo primjenjuje se samo ako se s proizvodom rukuje ispravno i primjereno namijeni uređaja i u skladu s uputama. 

Što jamstvo ne uključuje?

Jamstvo ne pokriva gubitke uslijed prirodne naravi, što uključuje ali se ne ograničava na gubitak podataka ili gubitak poslovanja. Jamstvo tvrtke Philips se ne primjenjuje ukoliko:
 
• je dokaz o kupnji izmijenjen na bilo koji način ili je nečitljiv• je model i/ili serijski broj na proizvodu izmijenjen, uklonjen ili nečitljiv
• je popravak i preinaka proizvoda provedena od strane neovlaštenih servisa ili osoba
• je proizvod korišten za komercijalne svrhe
• je kvar uzrokovan nasilnim korištenjem proizvoda u uvjetima koji nisu u skladu s preporučenim karakteristikama i namjenom proizvoda.
• je kvar uzrokovan perifernom opremom i uređajima, dodatnom opremom ili priborom, osim onih koje preporučuje Philips
• je uređaj oštećen - uključujući, ali ne ograničavajući se na štete od životinja, munje, neadekvatni napon, vodu ili požar, elementarnu nepogodu ili prometnu nesreću.
• je proizvod neispravan zbog trošenja dijelova, koji se mogu smatrati potrošnim dijelovima po svojoj prirodi
• proizvod ne radi ispravno, jer nije bio izvorno dizajniran, proizveden, odobren i / ili ovlašten za zemlju u kojoj koristite proizvod, koji bi mogli doći u slučajevima gdje je proizvod  kupljen u nekoj drugoj zemlji koja nije predviđena za njegovo korištenje
• proizvod ne radi ispravno zbog problema s pristupom i / ili povezivanjem s pružateljima usluga, kao što su prekidi u pristupnim mrežama (npr. TV kabel, satelitska ili Internet), kvarova na pretplatničkoj liniji, lokalnoj mreži i njzinom kvaru (kabliranja, datotečni poslužitelj, korisnička linija) i greške u prijenosnoj mreži (smetnje, greške ili loše kvalitete mreže)

Servis i popravak

Potreban vam je popravak uređaja osobne njege?

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.