Vrlo je jednostavno pronaći naziv glačala s generatorom pare. Pogledajte desnu ili lijevu stranu glačala s generatorom pare. Ondje ćete pronaći naziv proizvoda poput PerfectCare Elite, PerfectCare Performer i sl.
S vremenom, u generatorima pare može se nakupiti kamenac. Što je voda u vašem području tvrđa, to će se nečistoće iz kamenca brže nakupljati i stvrdnjavati, ako ih ne čistite. Redovitim uklanjanjem kamenca spriječit ćete probleme poput bijelih/smeđih mrlja na odjeći, smeđe vode i curenja. Redovitim čišćenjem glačala s generatorom pare osiguravate maksimalnu količinu pare i produžujete radni vijek glačala.
Odvojite regulator. Ispustite vodu i čestice kamenca.
Ako ne upotrebljavate redovito funkciju EASY DE-CALC i/ili uočavate kako iz glačala izlaze bijeli/smeđi komadići, uklonite kamenac sa stopala prateći postupak u nastavku.
NAPOMENA: Kod nekih modela, gumb Calc-Clean nalazi se ispred ručke glačala.
Preporučujemo upotrebu vode iz slavine ili demineralizirane vode u svim glačalima s generatorom pare i parnim glačalima tvrtke Philips. Demineralizirana voda najbolji je izbor želite li spriječiti nakupljanje kamenca u glačalu. U Philips glačalo s generatorom pare nikad ne ulijevajte vodu za glačanje ili vodu s parfemom. Upotrebom takve vode glačalo možete onečistiti, oštetiti ili onesposobiti.
Ne, ako bljeska indikator za uklanjanje kamenca, glačalo s generatorom pare prestat će proizvoditi paru. Prije ponovne upotrebe glačaa s generatorom pare morat ćete dovršiti cijeli postupak za uklanjanje kamenca.
Možda postupak uklanjanja kamenca nije dovršen do kraja te ponovno postavljanje nije uspješno dovršeno (funkcija Smart Calc Clean). Ako se problem nastavi pojavljivati, u svakom trenutku možete se obratiti korisničkoj službi tvrtke Philips
Ponovite postupak uklanjanja kamenca i uvjerite se da je postupak dovršen. Nakon dovršetka postupka uklanjanja kamenca, vaše će se glačalo ponovo pokrenuti, a indikator za uklanjanje kamenca automatski će se isključiti (funkcija Easy De-Calc).
Ako i nakon uklanjanja kamenca iz glačala izlaze bijeli komadići ili smeđe mrlje, preporučujemo da ponovite postupak uklanjanja kamenca: tako ćete ponovo isprati svoje glačalo i iz njega ukloniti sve ostatke kamenca.
Nakon dovršetka postupka uklanjanja kamenca, kad ponovo počnete glačati, možda ćete uočiti kako iz stopala curi voda i ne nastaje para (ili nastaje mala količina pare). Do toga dolazi ako se u glačalu još uvijek nalazi voda nakon postupka uklanjanja kamenca. Kako biste to riješili i uklonili vodu iz sustava, pritisnite gumb za paru i zadržite pritisak barem 30 sekundi: Čut ćete zvuk pumpanja, a nakon uklanjanja sve vode, uočit ćete kako se počinje generirati para.
Ako uvijek rabite demineraliziranu vodu, u glačalu s generatorom pare neće doći do nakupljanja kamenca. Međutim, kod nekih će glačala s generatorom pare indikator za uklanjanje kamenca bljeskati s obzirom na duljinu upotrebe uređaja. U tom slučaju izvršite postupak uklanjanja kamenca kako biste mogli ponovo upotrebljavati uređaj.
Nazovite nas: +385 (01) 777 66 02 Ponedjeljak – petak: 09:00-17:00
Naš tim korisničke podrške uvijek je spreman pružiti vam podršku i pomoć.
You are about to visit a Philips global content page
Continue