Vrlo je jednostavno pronaći naziv glačala s generatorom pare. Pogledajte desnu ili lijevu stranu glačala s generatorom pare. Ondje ćete pronaći naziv proizvoda poput PerfectCare Elite, PerfectCare Performer i sl.
Vrlo je jednostavno pronaći naziv glačala s generatorom pare. Pogledajte desnu ili lijevu stranu glačala s generatorom pare. Ondje ćete pronaći naziv proizvoda poput PerfectCare Elite, PerfectCare Performer i sl.
Odvojite regulator. Ispustite vodu i čestice kamenca.
Preporučujemo upotrebu vode iz slavine ili demineralizirane vode u svim glačalima s generatorom pare i parnim glačalima tvrtke Philips. Demineralizirana voda najbolji je izbor želite li spriječiti nakupljanje kamenca u glačalu.
U Philips glačalo s generatorom pare nikad ne ulijevajte vodu za glačanje ili vodu s parfemom. Upotrebom takve vode glačalo možete onečistiti, oštetiti ili onesposobiti.
Ne, ako bljeska indikator za uklanjanje kamenca, glačalo s generatorom pare prestat će proizvoditi paru. Prije ponovne upotrebe glačaa s generatorom pare morat ćete dovršiti cijeli postupak za uklanjanje kamenca.
Možda postupak uklanjanja kamenca nije dovršen do kraja te ponovno postavljanje nije uspješno dovršeno (funkcija Smart Calc Clean).
Ponovite postupak uklanjanja kamenca i uvjerite se da je postupak dovršen. Nakon dovršetka postupka uklanjanja kamenca, vaše će se glačalo ponovo pokrenuti, a indikator za uklanjanje kamenca automatski će se isključiti (funkcija Easy De-Calc).
Ako se problem nastavi pojavljivati, u svakom trenutku možete se obratiti korisničkoj službi tvrtke Philips
Nakon dovršetka postupka uklanjanja kamenca, kad ponovo počnete glačati, možda ćete uočiti kako iz stopala curi voda i ne nastaje para (ili nastaje mala količina pare). Do toga dolazi ako se u glačalu još uvijek nalazi voda nakon postupka uklanjanja kamenca.
Kako biste to riješili i uklonili vodu iz sustava, pritisnite gumb za paru i zadržite pritisak barem 30 sekundi: Čut ćete zvuk pumpanja, a nakon uklanjanja sve vode, uočit ćete kako se počinje generirati para.
Ako uvijek rabite demineraliziranu vodu, u glačalu s generatorom pare neće doći do nakupljanja kamenca. Međutim, kod nekih će glačala s generatorom pare indikator za uklanjanje kamenca bljeskati s obzirom na duljinu upotrebe uređaja. U tom slučaju izvršite postupak uklanjanja kamenca kako biste mogli ponovo upotrebljavati uređaj.
Naš tim korisničke podrške uvijek je spreman pružiti vam podršku i pomoć.
Nazovite nas: +385 (01) 777 66 02
Ponedjeljak – petak: 09:00-17:00
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.