Philips podrška

Iz spremnika za vodu u aparatu za espresso Saeco ne izlazi voda

Objavljeno na 2021-10-04
Ako iz spremnika za vodu aparata za espresso Saeco ne izlazi voda, to je obično zbog zarobljenog zraka u aparatu koji blokira dovod vode. U nastavku provjerite kako to možete riješiti.
Moguće je da spremnik za vodu nije ispravno postavljen u aparat, zbog čega se ne povlači voda.
•    Kod aparata za espresso sa spremnikom za vodu na prednjoj strani aparata: kako biste bili sigurni da je dobro umetnut, provjerite je li spremnik za vodu gurnut do kraja unatrag.
•    Kod aparata za espresso sa spremnikom za vodu na vrhu aparata: uvjerite se kako u području ispod spremnika za vodu nema prljavštine, čestica ili kave u zrnu.
Slijedite korake u nastavku kako biste uklonili zrak koji je ostao u aparatu za espresso:
1.    Isključite aparat
2.    Ispraznite spremnik za vodu i izvadite filtar AquaClean (ili bilo koji drugi filtar za vodu)
3.    Napunite spremnik za vodu i vratite ga na mjesto
4.    Ponovo uključite aparat. Kada se aparat zagrije, odaberite vruću vodu i ispustite 2–3 šalice vruće vode.

Ako upotrebljavate filtar za vodu AquaClean, slijedite ove dodatne korake kako biste provjerili je li filtar pripremljen i pravilno postavljen za upotrebu:
1.    Protresite filtar za vodu AquaClean 5 sekundi
2.    Filtar u spremniku/zdjeli s vodom okrenite naopako dok mjehurići zraka ne prestanu izlaziti
3.    Vratite filtar u spremnik za vodu i napunite spremnik vodom
4.    Ponovo pokrenite aparat te ga isključite i ponovo uključite
5.    Odaberite vruću vodu i ispustite 2–3 šalice vruće vode

Imajte na umu sljedeće: Ako ste filtar za vodu AquaClean rabili dulje od 3 mjeseca, zamijenite ga, jer mogao bi biti začepljen.
Play Pause
Ako se žlijeb za vruću vodu začepi, uklonite vanjski dio Panarello/klasičnog nastavka za mliječnu pjenu i provjerite je li žlijeb začepljen kamencem (bijele čestice u žlijebu ili oko njega).
Ako se nakupi kamenac, uklonite ga pomoću otopine za uklanjanje kamenca.

Ako tim rješenjima ne otklonite problem, obratite nam se za dodatnu pomoć.
Tražite nešto drugo?

Upoznajte sve opcije podrške tvrtke Philips

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.