Zašto su dugoročni distribucijski partneri ključni za globalizaciju prodaje automobilske rasvjete?
Svi naši automobilski proizvodi su originalne kvalitete, nudeći najbolje performanse u klasi za proizvođače automobila i tržište rezervnih dijelova diljem svijeta. Imamo snažnu inovacijsku povijest kao izumitelji ksenonskih prednjih svjetala, pioniri u korištenju halogenih žarulja, a danas smo predvodnici LED žarulja. Ultinon-Motion razvija, proizvodi i distribuira Philipsove automobilske proizvode za rasvjetu. Naše žarulje naći ćete u svakom trećem automobilu diljem svijeta, što nas stavlja u sam vrh ovog tržišta.
Na sve globalnijem tržištu, dosljednost je ključna. To znači imati jedinstven pristup kupcima, gdje god se nalazili, zbog čega smo uskladili naše načine rada s njima na međunarodnoj razini (uz zadržavanje određene lokalne fleksibilnosti) i uskladili naše proizvode, usluge i cijene. Temelj svega je strategija upravljanja kanalima izgrađena na bliskoj skupini snažnih regionalnih lidera.
Tržište automobilske dodatne opreme i potrošački kanali mijenjaju se brže nego ikad prije. Povijesne granice koje su nekada upravljale našom industrijom nestaju u mnogim zemljama. U praksi to znači da se čini da svi prodaju svugdje. Mislim da se moramo vratiti osnovama i imati jasno razumijevanje što kome prodajemo i zašto. Ako se usredotočimo na te osnove, pitanja vezana uz kanale poput marketinških aktivnosti, strategije proizvoda, cijena i usluga postaju jednostavnija.
U poslu s automobilskom rasvjetom prisutni smo desetljećima na većini tržišta, tako da imamo dugogodišnje odnose s mnogim našim kupcima. Kada je u pitanju odabir novih partnera ili distributera, cijenimo dugoročni potencijal iznad brzih pobjeda. Često na kraju surađujemo s distributerima koji dijele naše uvjerenje u važnost inovacija, angažmana kupaca i održivog rasta.
Naša strategija distribucije temelji se na načelu „svugdje, ali ne nigdje“. Osiguravamo potpunu pokrivenost tržišta putem sposobnih, istomišljenih partnera. Očekujemo da će se osjećati ugodno radeći s vrhunskim proizvodima i uslugama originalne kvalitete te da će razmišljati dugoročno. Vjerujemo da je kombinirani pristup s našim distribucijskim partnerima najbolji način da uvjerimo instalatere i korisnike da zahtijevaju kvalitetne dijelove za svoja vozila. Ovakvo blisko partnerstvo pomaže i nama kao proizvođačima i našim distributerima da razumijemo i prilagodimo se promjenjivom tržištu. Suština je da želimo djelovati na cijelom tržištu automobilske rezervnih dijelova, bilo da se radi o veleprodaji, tradicionalnoj maloprodaji ili e-trgovini.
Globalizacija i nove tehnologije čine tržište sve složenijim. S brzim rastom pristupa informacijama, ključno je imati ljude koji mogu interpretirati podatke, prepoznati ključne točke i djelovati na temelju njih. Također, kako granice između prodajnih kanala postaju nejasne, a e-trgovina se širi, naši zaposlenici moraju biti u stanju vidjeti tržište kao cjelinu i djelovati rano kako bi riješili probleme prije nego što eskaliraju. Kad god je to moguće, želimo da naši ljudi pronađu svoju motivaciju u podršci rastu naših kupaca. To se, na primjer, prevodi u fokusiranje na aktivnosti prodaje, a ne na prodaju unutar ponude.