Philips podrška

Kako ponovo povezati četkicu za zube Philips Sonicare s aplikacijom Sonicare (samo Android)?

Objavljeno na 23. kolovoza 2024.
Dostupno je ažuriranje programskih datoteka radi rješavanja problema u operacijskom sustavu nekih Android telefona koji sprječavaju povezivanje.

Slijedite korake u nastavku kako biste ažurirali programske datoteke i ponovo povezali četkicu za zube Philips Sonicare s aplikacijom Sonicare. 

Otvorite aplikaciju Sonicare i povežite četkicu za zube. Prikazat će se zaslon u nastavku: 
 
Zatim će se prikazati zaslon Pomoć pri povezivanju. Slijedite upute na zaslonu (prikazane u nastavku). 

Slijedite ove korake u Postavkama ili na statusnoj traci mobilnog uređaja:

1. Isključite Wi-Fi.

2. Uključite, a zatim isključite Zrakoplovni način rada. 

3. Neka Wi-Fi i zrakoplovni način rada ostanu isključeni, a Bluetooth uključen. 

Vratite se u aplikaciju, pritisnite gumb za način rada na četkici za zube i kliknite gumb „Ažuriraj” u nastavku kako biste se povezali i započeli ažuriranje programskih datoteka. 
Prikazat će se zaslon koji izgleda slično onome u nastavku (ovisno o modelu drške četkice za zube). 

Kliknite gumb Ažuriraj.
 
Prikazat će se zaslon Ažuriranje drške koji će vas obavijestiti da se programske datoteke ažuriraju. 

Napomena: držite dršku dalje od punjača i budite u blizini tijekom ažuriranja.
Prikazat će se obavijest Ažuriranje dovršeno. Sada možete pritisnuti Nastavi i upravljati aplikacijom. 
 
Ako i dalje imate problema prilikom povezivanja četkice za zube Philips Sonicare s aplikacijom Sonicare na Android uređaju, posjetite našu stranicu za popravak ili zamjenu ili web-mjesto tvrtke Philips.
Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Tražite nešto drugo?

Upoznajte sve opcije podrške tvrtke Philips

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.