Objavljeno na 7. studenog 2024.
Ako se četkica za zube ne poveže s aplikacijom Philips Sonicare, slijedite korake u nastavku:
- Provjerite je li četkica za zube potpuno napunjena.
- Provjerite jesu li ažurirani operacijski sustav telefona i aplikacija.
- Aktivirajte Bluetooth na svom mobilnom uređaju.
- Četkicu za zube i mobilni uređaj držite blizu jedno drugome.
- Četkicu za zube izvadite iz punjača ili pritisnite gumb za odabir načina rada kako biste aktivirali LED simbole na dršci.
- Otvorite aplikaciju Sonicare.
Ako se četkica za zube ne poveže kada otvorite aplikaciju, poništite uparivanje / zaboravite četkicu za zube u postavkama Bluetootha na telefonu. Ponovo pokrenite aplikaciju Sonicare kako biste ponovo uparili uređaj. Brisanjem Bluetooth predmemorije na mobilnom uređaju mogu se riješiti i problemi s povezivanjem.
Napomena: korisnici četkice za zube Sonicare 9900 Prestige možda će moći riješiti probleme s povezivanjem i tako da ponovo postave dršku.