Philips podrška

Ne mogu povezati četkicu za zube s aplikacijom Sonicare

Objavljeno na 7. studenog 2024.
Ako se četkica za zube ne poveže s aplikacijom Philips Sonicare, slijedite korake u nastavku:
  1. Provjerite je li četkica za zube potpuno napunjena.
  2. Provjerite jesu li ažurirani operacijski sustav telefona i aplikacija.
  3. Aktivirajte Bluetooth na svom mobilnom uređaju.
  4. Četkicu za zube i mobilni uređaj držite blizu jedno drugome.
  5. Četkicu za zube izvadite iz punjača ili pritisnite gumb za odabir načina rada kako biste aktivirali LED simbole na dršci.
  6. Otvorite aplikaciju Sonicare.
Ako se četkica za zube ne poveže kada otvorite aplikaciju, poništite uparivanje / zaboravite četkicu za zube u postavkama Bluetootha na telefonu. Ponovo pokrenite aplikaciju Sonicare kako biste ponovo uparili uređaj. Brisanjem Bluetooth predmemorije na mobilnom uređaju mogu se riješiti i problemi s povezivanjem.

Napomena: korisnici četkice za zube Sonicare 9900 Prestige možda će moći riješiti probleme s povezivanjem i tako da ponovo postave dršku.
Ako i dalje imate problema s povezivanjem četkice za zube Philips Sonicare s aplikacijom Sonicare, obratite se našem timu korisničke službe.
Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Tražite nešto drugo?

Upoznajte sve opcije podrške tvrtke Philips

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.