1
Philips podrška

Moj se aparat za brijanje tvrtke Philips ne puni

Objavljeno na 28 September 2022
Ako se aparat za brijanje iznenada prestao puniti ili ako imate problema s njegovim punjenjem, slijedite preporuke u nastavku. 

Vaš je proizvod možda pokvaren ako koraci u nastavku ne mogu riješiti problem. Ovisno o lokaciji na kojoj se nalazite, možete rezervirati popravak na mreži ili posjetiti lokalni servisni centar.

1. Prvo punjenje.

Baterija se počinje polako puniti prilikom prvog punjenja aparata za brijanje ili nakon dugog vremena. Postupno se puni kako bi se spriječilo oštećenje uređaja. Indikator punjenja na aparatu za brijanje možda neće bljeskati tijekom prvih nekoliko sati.

Ostavite aparat za brijanje da se puni najmanje dva sata, a zatim ponovo provjerite status punjenja.

2. Pokušajte s drugim izvorom napajanja.

Aparat za brijanje ne puni se dok je priključen na napajanje? Možda utičnica nije ispravna. Pokušajte puniti na drugoj utičnici.

3. Upotrijebite originalni punjač.

Službeni punjač dizajniran je za upotrebu odgovarajućeg napona. Upotreba neslužbenog punjača može oštetiti aparat za brijanje. Pokušajte puniti putem originalnog punjača isporučenog s aparatom za brijanje.

4. Pravilno ga stavite u držač sustava SmartClean.

Ako za punjenje aparata za brijanje upotrebljavate držač SmartClean, provjerite je li pravilno postavljen. 

  1. Aparat za brijanje držite naopako iznad držača.
  2. Pazite da prednji dio aparata za brijanje bude usmjeren prema držaču
  3. Nagnite aparat za brijanje prema natrag
  4. Gornji poklopac držača sustava SmartClean pritišćite prema dolje dok ne začujete „klik”

Ako ste pravilno postavili, na držaču SmartClean bljeskat će indikator punjenja baterije. 

Punjenje aparata za brijanje tvrtke Philips u sustavu SmartClean
Tražite nešto drugo?

Upoznajte sve opcije podrške tvrtke Philips

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.