1
Proizvodi

Odgovor na korovirus tvrtke Philips

 

U tvrtki Philips zdravlje i sigurnost naših kupaca i zaposlenika naš su glavni prioritet, tijekom ovog teškog vremena i izbijanja koronavirusa, poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo to osigurali.

 

Pomno pratimo smjernice Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) i lokalnih vlasti i kontinuirano ažuriramo naše mjere.

 

Internetske trgovine naših partnera otvorene su kao i obično. Iako su to zahtjevne okolnosti, činimo sve kako bismo vam nastavili pružati iskustvo koje očekujete od nas.

Briga o potrošačima

 

Naši agenti za pomoć potrošačima dostupni su da vas podrže. Postoji mogućnost da su radni sati izmijenjeni ili da tijekom poziva možete čuti neku dodatnu pozadinsku buku. Agenti rade od kuće kako bi osigurali svoje zdravlje i sigurnost.

Opcije podrške dostupne su ovdje 24/7 ili ovdje pronađite mogućnosti kontakta.

Servis i popravak 

 

Naša servisna mreža nastavlja vam biti na raspolaganju za popravke proizvoda uz dodatne mjere sigurnosti i higijene. Postoji mogućnost nešto dužeg trajanja povrata proizvoda k vama.

Mjere koje poduzimamo usmjerene su na zdravlje i sigurnost svih. To nam je glavni prioritet. Cijenimo vaše razumijevanje tijekom ove nepredvidive situacije.

FAQs

Mogu li još uvijek popraviti svoj Philips proizvod

 

Savjetujemo da kontaktirate vaš lokalni servisni centar prije posjete.

 

Ovdje su dostupne telefonska i webchat podrška https://www.philips.hr/c-w/support-home/support-contact-page.html