Registrirajte svoju novu Philips parnu postaju Nakon uspješno napisane recenzije, na vaš mail će doći potvrda o recenziji. Ukoliko ne primite potvrdu na e-mail znači da recenzija nije odobrena od strane našeg sustava jer sadrži sadržaj koji po pravilima nije prihvatljiv te je recenziju potrebno revidirati/izmijeniti. Nakon što napravite navedene korake, možete očekivati dostavu poklon paketa za njegu odjeće na vašu adresu koju ste upisali prilikom registracije proizvoda. *Recenzija i registracija proizvoda su uvjet za ostvarivanje prava na poklon paket za njegu odjeće. Ukoliko oba uvjeta nisu ispunjena nećemo biti u mogućnosti poslati vam poklon na vašu adresu. *Sve recenzije koje korisnik ostavi na Philips stranici i koje su u skladu s Philips pravilima biti će objavljene. Za sve ispravno registrirane proizvode i napisane recenzije, šaljemo besplatno poklon paket za njegu odjeće - Persil, Perwoll i Silan. Poklon ne utječe ni na jedan način na recenziju te za osiguravanje poklona nije potrebna pozitivna recenzija. **Dostava poklona vrši se svaka 3 tjedna. Ukoliko unutar 4 tjedna ne primite poklon na adresu navedenu prilikom registracije molimo vas da nas kontaktirate putem email adrese: social.hr@philips.com.
Ukoliko želite sudjelovati u Philips promociji - “Registrirajte proizvod, ostavite recenziju i osigurajte poklon paket za njegu odjeće” pozivamo vas da registrirate kupljenu parnu postaju, te napišete recenziju.
Promocija traje do isteka zaliha i vrijedi za sljedeće modele parnih postaja: PSG8130/80, PSG8140/80 i PSG8160/30.
Serija PerfectCare 8000
Parna postaja
PSG8130/80
Serija PerfectCare 8000
Parna postaja
PSG8140/80
Serija PerfectCare 8000
Parna postaja
PSG8160/30
You are about to visit a Philips global content page
Continue