Philips podrška

Usisavač tvrtke Philips ne uključuje se

Objavljeno na 17 November 2023

Ako se usisavač tvrtke Philips ne uključuje, možda postoji jednostavno rješenje. Saznajte kako sami možete riješiti problem u nastavku.

Ako uređaj nije priključen na napajanje, priključite ga na napajanje.

Važno je da čvrsto pritisnete gumb za uključivanje/isključivanje.

Ako gumb za uključivanje/isključivanje usisavača tvrtke Philips nije ispravno pritisnut, ostat će isključen.

Provjerite uključuje li se usisavač tvrtke Philips bez daljinskog upravljača pritiskom na gumb za uključivanje/isključivanje na samom uređaju. Ako je to slučaj, baterije u daljinskom upravljaču su prazne. Ova se situacija odnosi samo na usisavače s infracrvenim daljinskim upravljačem.

U tom će slučaju zamjena baterija riješiti problem.

Napomena:

Ako se nijedna od prethodnih opcija ne odnosi na vas, možda postoji tehnički kvar na vašem usisavaču tvrtke Philips.
U tom slučaju preporučujemo da nam se obratite za daljnju pomoć.

Kontaktirajte Philips

Drago nam što vam možemo pomoći

Tražite nešto drugo?

Upoznajte sve opcije podrške tvrtke Philips

Našu web stranicu najbolje možete pregledati u najnovijoj verziji Microsoft Edgea, Google Chromea ili Firefoxa.